Karta Klienta laVita

Karta KlientaCzym jest karta Klienta laVita?

Karta Klienta laVita jest symbolicznym dokumentem, świadczącym o obecności danego klieta w katalogu klientów laVita. Oprócz imienia i nazwiska, które służą do dodania klienta do naszego systemu, podanie jakichkolwiek dodatkowych danych osobowych oraz kontaktowych nie jest obowiązkowe. W przypadku chęci uczestnictwa w konkurach organizowanych dla posiadaczy Kart Klienta laVita, niezbędne jest podanie numeru telefonu kontaktowego, który wykorzystany zostanie tylko i wyłącznie w przypadku konieczności poinformowania Klienta o wylosowaniu nagrody w naszym konkursie.

Co daje posiadanie karty Klienta laVita?

Osoby, które wyrażą zgodę na wyrobienie karty Klienta laVita liczyć mogą między innymi na następujące przywileje: Ponadto na zaoferowanie posiadaczom kart Klienta laVita następujących przywilejów:

  • 2% rabatu na każde zakupy w sklepie laVita „na start i na zawsze”, niezależnie od wartości wcześniej dokonanych zakupów
  • rabaty od 2% do 10% w zależności od wartości dokonanych zakupów (szczegółowe informacje na temat progów rabatowych znajdują się poniżej)
  • uczestnictwo w comiesięcznych konkursach organizowanych przez laVita, gdzie do wygrania są nagrody ufundowane zarówno przez laVita jak i naszych partnerów.

percent-512

Kto może otrzymać kartę Klienta laVita?

Klienci naszego gabinetu dietetycznego oraz stali Klienci sklepu otrzymują od nas bezpłatnie kartę Klienta laVita. Oczywiście jest to decyzja dobrowolna. W przypadku braku zainteresowania, karta Klienta laVita nie zostanie danemu klientowi wyrobiona.

Jak ustalane są wysokości rabatów dla posiadaczy kart Klienta laVita?

Dzięki karcie Klienta laVita wartości zakupów, jakich w danym miesiąc kalendarzowym dokona posiadacz karty, możliwa jest do zsumowania. Pozwala nam to określić wysokość rabatu, jaki obowiązywać będzie danego klienta w kolejnym, nadchodzącym miesiącu kalendarzowym.

 

Progi rabatowe przedstawiają się następująco:

  • 2% – Niezależnie od wartości dokonanych zakupów
  • 3% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 300 zł
  • 4% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 400 zł
  • 5% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 500 zł
  • 6% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 600 zł
  • 7% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 700 zł
  • 8% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 800 zł
  • 9% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 900 zł
  • 10% – Po dokonaniu zakupów w ostatnim miesiącu kalendarzowym na kwotę minimum 1000 zł

Rabaty ustalane są na podstawie ostatnio zakończonego miesiąca kalendarzowego. Wcześniejsze miesiące oraz wcześniej ustalone rabaty nie sumują się i nie mają wpływu na aktualnie ustalane progi rabatowe.
Jeżeli w kolejnym miesiącu kalendarzowym, Klient nie osiągnie wcześniej uzyskanego wysokiego progu rabatowego, wysokość rabatu jest zmniejszana o 2%. Oczywiście nie niżej, niż do wysokości rabatu, jaki dzięki zakupom osiągnięto w mijającym miesiącu.

Przykład:

  • Klient ABC, w miesiącu Styczniu dokonał zakupów w sklepie laVita na łączną kwotę 1200 zł, dzięki czemu uzyskał 10% rabatu na zakupy dokonywane w Lutym.
  • W Lutym łączna wartość zakupów Klienta ABC wyniosła 300 zł, w związku z czym wysokość rabatu zmalała do 8% na zakupy dokonywane w Marcu.
  • W Marcu Klient ABC nie pojawił się w sklepie laVita ani razu. Nie skutkuje to utratą całego rabatu, a jedynie ponownym zmniejszeniem go do poziomu 6% na zakupy dokonywane w Kwietniu.
  • W Kwietniu Klient ABC „powrócił”, dokonując zakupów na łączną kwotę 1001 zł, dzięki czemu ponownie uzyskał 10% rabatu, na zakupy jakich dokona w nadchodzącym miesiącu (Maju).